Ik heb een klacht, waar kan ik deze doorgeven?

Wij horen het graag van u als er iets is, zodat wij onze service verder kunnen verbeteren. Heeft u een vraag, klacht, verbetertip of verzoek? Neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail (info@msk-podiamed.nl) of bel naar T 088 – 00 676 00. Welke gegevens hebben onze medewerkers van de klantenservice nodig? Een beschrijving van de klacht of eventuele schade aan het artikel, uw ordernummer en klantnummer en het liefst ontvangen we ook foto’s van de situatie (in het geval van schade). Na ontvangst nemen we uw klacht zo snel mogelijk in behandeling. Houdt u er rekening mee dat we het betreffende artikel eventueel nog ter beoordeling naar ons hoofdkantoor in Zaltbommel of naar de leverancier moeten sturen.
  • Zeer ruim assortiment

  • Franco verzending pakket vanaf €75,- in Nederland (*zie voorwaarden)

  • Full service concept

  • Klantgericht